Att hjälpas åt

Hej på er!
 
Lite segstartad måndagsmorgon, men snart har jag ätit upp frukosten och då ska jag komma igång med dagen. Denna vecka börjar jag föreläsa så det ska jag förbereda idag samt lite fix här hemma också :) 
 
Igår eftermiddag kom jag hem till pojkvännen och blev överraskad och ompysslad! Han hade fixat en massa i smyg, sådana här praktiska och relativt tråkiga saker som att fixa slang till diskmaskin, gå ut samt sortera alla kartonger som packats upp under flytten, dammsugit och annat. Så vi kunde ta det lugnt på söndagskvällen tillsammans bara <3
 
Att hjälpas åt och stötta varandra är kärlek, oavsett om det är en kille/tjej, kompis eller släkting. Det behöver inte handla om att göra storslagna grejer (även om man såklart inte blir ledsen av det heller :P), utan att istället varje dag hjälpas åt och finnas där för varandra :D
 

Kommentera här: