Fullspäckat med höstnyheter

Hej på er!
 
September månad har redan hunnit anlända. Även om vädret hittills har bjudit på en hel del fina sensommardagar så känns det att hösten är på ingång :) 
 
Det har varit fullspäckat sedan i somras här hemma med jobb, resplaner och andra stora planer. Så om ni håller ut lite till blir det roliga nyheter här på bloggen snart! :D Eller jag kan ge er lite spännande nyheter redan nu, i november blir det resa till Japan!!! Vi har ännu inte hunnit göra så specifika resplaner, men biljetterna är bokade wihoo :) 
Det blir min andra gång och Ms tredje gång i Japan. Min första och Ms andra Japan-resa var i juni 2010.
 
Jag ser verkligen fram emot denna höst och vinter! 
 
Har ni planerat något speciellt i höst/vinter? Någon resa, besök, utflykt, något mål ni satt upp för er själva eller helt enkelt bara dricka en massa varm choklad och te? :)
 
Jag ska skriva upp dricka varma drycker som ett mål i höst/vinter. Tror nog att jag kan lyckas med det ;)
 
Glöm inte att ni kan följa mig på instagram också; milkchocolateandcookies heter jag där såklart!

Kommentera här: