Längtan

Hej på er!
 
Fullt upp med fix, jobb,  planering av allt möjligt... Snart bär det ju dessutom av till Japan!! Så uppdateringen blir lite sporadisk här. 
 
Saker jag längtar till just nu är:
*att skicka iväg beställningen på våra vigselringar, snart kommer de att börja designas och skapas :) 
*december
*advent
*Japan-resan! Äta sushi på band, smaska på japanska godsaker, gå runt i Tokyo och upptäcka nya ställen i Japan tillsammans med fästmannen
*bada i varma källor i Japan
*att min pojkvän blir min man, fast det är supermysigt att få säga fästman ^.^
*vakna upp till ett krispigt vitt snötäcke 
*kryssa punkter på våra todo-listor xD
 
Vad längtar ni efter, stort som smått? 
 
När vi kommer hem från Japan kommer december redan vara här, så imorgon ska jag nog ta fram adventsljusstaken så den väntar på oss när vi kommer hem. Längtar nämligen till julpyssel och vintermys :)
 
Massa kra
 
Fint sätt att använda en kakburk på! 
 
Kan användas som en adventskalender med roligheter i varje paket eller bara som dekoration. Grundidén med en pinne kan ju även anpassas efter säsong :) 
 
Bilder via Pinterest. 
 
P.S. Glöm inte kolla in mig på instagram, milkchocolateandcookies, där dyker det upp bilder också :)
 

Kommentera här: