Nya glasögon!

Hej på er!
 
Förutom jobb, fixande här hemma och gymmande har jag varit och hämtat ut mina nya glasögon idag :) 
Använder ju mest linser om dagarna så har inte skaffat nya glasögon på väldigt länge. Men kände att nu var det dags! Nu finns det ju dessutom så många snygga glasögon att välja mellan och tänkte att jag skulle prova en ny form och färg. För då blir de mer som en accessoar också och inte bara glasögon för synens skull, utan också för syns skull ;)
 
Satsade på ett par som inte var svarta faktiskt, så det blev blåa! Men beroende på ljuset ser de mer eller mindre blåa ut.
Lite suddiga mobilbilder, men en liten glimt ialla fall :)
 
Så nu känner jag mig som en cooling med nya glasögon :P
 
Foton: Specsavers.com, Pinterest.com och egna.

Kommentarer:

1 Åsa:

Tjusigt tycker jag!

Svar: Tack! :D
Mikaela

2 Cecilia:

Snygga :D Jag har också blåa glasögon.. eller alltså de ser svarta ut men de är blåa i ljuset...

Svar: Tack så mycket! Ja, mina ser mörkare ut i vissa ljus också ibland. Men samtidigt kul med lite färg :)
Mikaela

Kommentera här: