En ledig lördag

Hej på er!
Är på väg hem efter en kort vända till jobbet. Hade blivit missuppfattning om vilken lördag jag skulle jobba, så var defintivt i tid till jobbet, en vecka i förväg :-PMen jag ser det som att jag fått en ledig lördag extra idag och dessutom kommit upp och varit på mataffären och handlat redan ^.^
Dessutom så har vädret inte varit riktigt så ruskigt och kallt som jag trodde heller, så det är ett plus :-)
Oavsett om ni är lediga eller inte idag så hoppas jag ni har en bra lördag!
Återkommer senare under dagen med ett recept på enkla och goda äppelmuffins :)
Ett sådant här örngott skulle passa mig! Min första tanke när jag fick extra ledighet var att lägga mig i sängen och läsa ^.^ Att mysa i sängen och läsa bara sådär mitt på dagen är ju fantastiskt!

Kommentera här: