Ljusbollar

Hej på er!
 
Dagarna går så fort med jobb (passar på att jobba massa extra nu innan skidresan) och annat fix. Helgen gick också extra fort eftersom vi hade finbesök då av lillasyrran, det blev middag på stan, hotellövernattning och mys hemma. Återkommer med en hotellrecension :)
 
Har varit riktigt trött senaste veckan (drömmer massa konstigt och tar lång tid innan jag somnar), så idag när jag slutade tidigare passade jag på att plocka och sortera lite här hemma. Och tända ljus :) 
 
Även mina ljusbollar som jag fyndade på rea idag lyser upp här hemma nu när mörkret fallit ^.^ Har letat efter en ljusslinga länge som jag skulla vilja göra om (inte gett upp det än heller...någon kanske har någon över eller på loppis), men denna tyckte jag var fin och mysig att ha så länge:
 
 

Kommentera här: