Måndagstisdag och helgen

Hej på er!
 
Precis lagat klart en sen middag efter lite kvällsjobb och ska börja göra mig redo för sängen. Krypa ner under täcket, längtar jag efter ^.^ Denna tisdag har känts som en måndag, så varit lite seg. 
 
Däremot innebär det ju att det redan är onsdag imorgon! :) 
 
Så innan lillördagen kommer och nästa helg knackar på dörren kommer lite fler bilder från helgen som var.
Vi besökte som sagt en vän till oss, Sofia, som bor i Falköping. Jag hade varit där en gång innan medan det var första gången för pojkvännen. Helgen bjöd på massa trevlig umgänge med Sofia, bio, bowling, god mat och spaande! :D
 
 
Ett ställe jag vill tipsa om, speciellt om man gillar ost, marmelader, kex och sådant, är Osterian som drivs av Falbygdens ost. Det är en butik (se nedan) full med massa olika ostar och godsaker. Dessutom har de en ost- och delikatessbuffé där man kan plocka på sig en massa gott (se första bilden). 
 
De hade dessutom redan börjat med påskmarknad med både skyltning och annat. Enligt utsago från Sofia kommer det busslaster med folk dit, även om det inte varit knökfullt just när jag varit där, men ett populärt ställe kan man säga. Dessumot var det ganska lugnt där i söndags när vi åt vid 13.30-tiden (runt en viss OS-match).
 

Kommentera här: