Jobba hemifrån en höstfredag

Hej på er!
 
Fredag redan och den här veckan har också gått superfort! Det händer så mycket intressant och inspirerande på praktiken om veckorna, så hinner knappt smälta intrycken själv. Skulle behöva en extra dag i veckan bara för det :P 
 
Jag har bland annat varit på tre olika seminarium, ett om unga och boende på Svensk Handelskammare, ett om unga och jobb och ett om hållbar konsumtion. Dessutom jobbar jag ju på med läxhjälpen också (extra kul nu när man börjat lära känna eleverna ännu mer. Och att få spontankram när man går därifrån <3) och läser en kurs. Kursen ska jag ägna lite tid åt i helgen, har en inlämningsuppgift. 
 
Efter en fullspäckad vecka kände jag att jag behövde jobba hemifrån idag, extra lyxigt när det är fredag också. Så nu lyssnar jag på musik och skriver på här hemma. På något sätt känns det ännu mer som fredag idag. Tror det beror på att jag inte är lika fullbokad denna helg som förra, så ser fram emot tid med pojkvännen! <3
 
 
När man behöver lite frisk luft kan man gå ut på balkongen och titta på de fina träden utanför vårt hus :)
 

Kommentera här: