Segdag

Hej på er!
 
Haft en riktigt seg start på dagen :( Nu ikväll jobbar jag på med en rapport. Under tiden får deg jäsa för det ska bakas frallor till imorgon också. Ser till att ta en bakpaus när jag behöver lite energi och paus sen, speciellt när man skriver rapport är det lätt att fastna i sina egna formuleringar, så då är det bra att komma tillbaka med lite nytt perspektiv ^.^ Imorgon är det Kulturnatta här i Göteborg och klassen ska sälja fika bland annat i Viktoriahuset där vi ska hålla till imorgon kväll. Förhoppningsvis är folk fikasugna och vi får in pengar till vår insamling :)
 
Jaja, dags att fortsätta :P
 
Annars närmar sig helgen med stormsteg och det gillar jag! På lördag får jag nämligen besök av mina fina vänner Sara och Sussi! Då ska vi njuta av Göteborg en dag, innan vi alla åker till Stockholm på söndagen. Då får jag träffa pojkvännen igen och sedan blir det till att börja föreläsa nästa vecka :)
 
Inte riktigt dags än för en paus ;P

Kommentera här: