Chocomania

En av sakerna jag inte köpte idag var Body Shops nya serie Chocomania. Som chokladälskare var jag dock tvungen att gå in och lukta på produkterna ;) Och de luktade verkligen choklad. Ibland kan jag tycka att saker som ska lukta choklad istället bara luktar konstgjort eller vad man ska säga. Body Scruben som jag luktade på luktade som tur var i alla fall choklad "på riktigt" :) Däremot undrar jag om jag verkligen vill gå runt och lukta choklad?

Tror faktiskt jag föredrar någon god godis- eller fruktdoft. Just nu har jag Body Shops Body Butter med Blåbärsdoft, mycket god :D

 

Vad väljer ni, chokladdoft eller annan? :)

Kommentarer:

1 Eleonore- Kokboksutmaningen!:

Håller med om att chokladprodukter ofta kan lukta konstgjort men gillade bodyshops nya serie :D

Haha ja man skulle haft längre till Mcdonalds, är farligt det där haha

2 Alexandra - kärlek på tallrik:

Åååh, jag vill gå omkring och lukta choklad - mums! :D

Kommentera här: