Buen viaje, papa!

Hej hej!

Här kommer ett litet kvällsinlägg! Denna söndag har varit en väldigt lugn söndag, skönt!

Sovmorgon och sedan kom pappa förbi vid 12-tiden så att vi kunde köra honom till Arlanda. Han befinner sig nu i Madrid och väntar på planet som ska till Santiago. Buen viaje, papa! Han kommer att vara borta i en månad och jag hoppas att han får det super samt tar en massa kort ;)

När vi åkte till Arlanda insåg jag också att nästa gång (eller okej gången efter att ha hämtat upp pappa) så är det dags för mig att sätta mig på planet till Sydamerika... ^.^

Annars har vi endast pysslat med lite mathandlande, filmtittande och mys idag :)
Imorgon är det dags för en ny vecka!

Hur har ni haft det i helgen?

Pappa kommer bland annat att befinna sig i Valparaiso under sin resa. Det ser väldigt vackert ut! Mest av allt är jag stolt över min pappa som åker iväg på egen hand och njuter ^.^

Kommentera här: