Bakgrejer

Hej hopp!

Jag pluggar på för fullt, men tänkte bara tipsa er om en liten blogg-butik som säljer roliga bakgrejer. Alltifrån sugrör, presentpåsar, cupcakesformar, fina tvålar och roliga kakformar :) Kika in här om ni vill spana in blogg-butiken!


Till vänster en fin burk med påskkakformar :) Varför inte fylla påskägget med dem till någon baktokig person som ni känner eller bjuda på egna påsk-kakor? En idé jag kom på är ju att ni kan använda ett recept för kolasnittar till exempel och istället för att göra snittar så gör ni kolapåsk-kakor ;) Till höger ett exempel på söta sugrör som finns att köpa också. Kanske att ha med på sommar-picknicken tillsammans med nära och kära? :)

Jag missar ju påsken för andra året i rad trots att den är så sen i år (kommer hem lite mer än en vecka efter påskhelgen), men det är ändå svårt att inte bli inspirerad att pyssla och sånt :) Jag ska däremot istället undersöka hur påsken firas här i Brasilien, inte långt kvar nu tills dess! :D

Glöm inte bort att ni också jättegärna får komma med förslag på bloggar eller butiker med roliga produkter! :)

Kommentarer:

1 mikaela:

tack för din gulliga kommentar! Den gjorde mig glad :)

Kommentera här: