Semester imorgon?

Hej på er!
 
Jag har jobbat på förmiddagen och nyss ätit lunch här hemma. Nu ska jag sätta igång med att packa inför...Dublin!! Åker imorgon förmiddag för att hälsa på lillasystern som bor där. Hon har dessutom fått ledigt torsdag och fredag så det blir extra mycket systerystertid tillsammans. Vi ska dessutom bo på hotell onsdagen till fredagen, myyyysigt och lyxigt! :D 
 
Samtidigt har jag nog inte riktigt fattat att jag har semester imorgon. På jobbet sa de: Ha en trevlig semester! Och jag började fundera på om det var mig de pratade med xD
 
Men än har jag inte semester...har saker att ta tag i nu, som packningen exempelvis :P
Utsikten från flygplanet när vi åkte till Irland första gången 2011.

Kommentarer:

1 Åsa:

Hoppas ni får det jätteroligt och ge Lisa världens största kram från mig!

Kommentera här: