Recept på posten

Hej på er!
 
Började tidigt imorse och sedan har jag fixat här hemma bland annat. Nu snöar det igen utomhus, så tog en kopp te för att bli varm både i hjärtat och kroppen ^.^
Något annat som värmde mig var ett brev från min mormor. Hon hade skrivit ned ett recept hon tyckte att jag skulle prova (tänker göra det nu i helgen!) och skickat det. Så fint och mysigt! <3
 
Gillar ju att baka och laga mat, tänk om man kunde prenumerera på recept istället för matkassar? Alltså få något roligt utklipp från en tidning eller ett handskrivet recept hemskickat som inspiration och tips från någon annan :)
 
Fast egentligen är det ju verkligen tanken som räknas, att min mormor tänkte på mig och mitt bakande och satte sig ned och skrev ned receptet till mig :D
 
Satte upp brevet och receptet på kylskåpet direkt, bredvid kortet jag fått från min pojkvän på min födelsedag för några år sedan ^.^

Kommentera här: