Snömys och fredag!

Hej på er!
 
Nu har jag precis kommit hem från jobbandet. Ska sätta igång och laga en lite sen lunch strax, kurrar i magen. Trots att jag borde vara trött så har jag lite extra energi. Fick det av de stora snöflingorna som sakta dalar ner utanför fönstret. På ett sätt vill jag nu bona in mig hemma med ljus (köpte lite ljus på vägen hem dessutom), dricka varm choklad och ha det bra. Samtidigt vill jag plocka och pyssla hemma för att göra det ännu mer mysigt och hemma. Att bli glad och få energi av snö är ju inte helt dumt, speciellt inte såhär i vintertider xD
 
Men har ju också en rolig fredag och lördag framför mig av andra anledningar. Ska packa lite sova-över-grejer för ikväll ska vi bo på hotell. Min fina, bästa lillasyster är på besök så vi ska lyxa till det med middag på stan och hotellövernattning. Haha, ja, jag längtar redan till frukostbuffén imorgon bitti :D
 
Så nu måste jag fixa med lunchen och packa och lite annat.  
 
Önskar er en underbar fredag så länge!
 
 

Kommentera här: