Måndag, kurr i magen och muggar

Hej!
 
Nu börjar solen så sakteliga gå ner och klockan är över fem på eftermiddagen, våren är defintivt på gång :)
 
Började tidigt idag så fick in ganska många jobbtimmat trots att jag slutade tidigt. Sedan åkte jag hem och åt lunch och sedan till gymmet. Körde slut på mig själv genom att springa, men efteråt är man ändå piggare (trots tidig morgon). Nu måste jag dock laga middag innan jag äter allt i min väg *kurr i magen* Tänkte göra hemmagjord pizza så medan degen jäser kan en fixa med tomatsåsen och så. 
 
Efter maten ska jag sätta mig i sovrummet på sängen med min lilla dator och få lite fix gjort, men mest bara dricka te och varva ner och ta det lugnt på kvällskvisten.
 
En av mina nya favoritmuggar från Lagerhaus (detta var en Alla Hjärtans Dag-present till mig själv tihi) här hemma. Pojkvännen köpte även två riktigt stora muggar på Indiska. Vi gillar stora muggar och te båda två :D

Kommentera här: