Förra veckans höjdpunkt

Hej på er!
 
Har jobbat hela helgen och ska snart iväg till jobbet idag. Men detta är nu sista veckan med mycket jobb innan det lugnar ner sig lite. Ser fram emot det så jag kan pyssla här hemma, plugga och fixa med annat under resten av augusti :) 
 
Vad gjorde ni i helgen? 
 
Förra veckan var som sagt full med jobb, men veckans höjdpunkt var hotell- och spamys med pojkvännen. Hade nämligen en ledig dag i veckan då jag skulle jobba under helgen. Så i onsdags checkade vi in på Radisson Blu Royal Park Hotel i Haga. (Tack fina syster för hjälp med bokningen! <3) Väldigt lugnt på hotellet så jag kunde flyta i poolen i lugn och ro helt själv :D 
 
Hotellet är mysigare än Waterfront, inredningsmässigt och i rummen. Det har också ett spa (Sturebadet Haga ligger i hotellet och inträde ingår om man bor på hotellet) och bra träningsutbud, gym, gruppträning och fin utomhusmiljö. Hotellfrukosten är dessutom riktigt bra, även om den i Waterfront är snäppet bättre. Men summasummarum så är det min favorit av de två i Stockholm hittills :)
 
Nu ser jag fram emot fler myshelger tillsammans med pojkvännen och vänner som vi planerat in de kommande veckorna! 
 
 

Kommentera här: