Vart tog september vägen?

Hejsan!
 
 
Senast jag var här sa jag hej till september, nu börjar jag undra vart september tagit vägen?!
 
Det har verkligen varit fullt upp sedan jag började praktiken för 3 veckor sedan. Det känns som om att jag varit där längre än 3 veckor då jag kommit in i det fort och trivs så bra :) Samtidigt känns det inte som om att 3 veckor gått, det har gått alldeles för fort! :O
Just nu är det faktiskt väldigt mycket med praktik, skola och extrajobb bland annat så jag har inte prioriterat att blogga så mycket däremellan. Hoppas ni har förståelse för det! (Jag är så glad att se att ni ändå kikar in här troget! <3)
 
Jag lämnade nyss in en inlämningsuppgift och i veckan som kommer ska en till in. Så nu ska jag varva ner lite och sen sova. Nästa vecka blir också fullspäckad, men jag längtar till helgen för då ska jag ha minisemster i Falköping tillsammans med fina Sofia som flyttat dit. En tjejhelg!

Kommentera här: