Något roligt idag?

Hej på er!
 
Är hemma och pluggar och fixar, men snart kommer pojkvännen hem från jobbet och då är det minihelg (röd
dag imorgon ju). Så då ska vi ha myskväll. Ska börja laga lite middag och pannkakor till efterrätt snart :)
 
Har ni något roligt planerat för kvällen eller morgondagen? 
 
Jag som älskar frukost hittade detta citat, och ja många gånger blir också saker vad man gör de till, och små saker är ju vad man egentligen fyller de allra flesta dagarna med ^.^
 
Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse
"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?"
"Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse
"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är samma sak".
 
...och jag brukar ibland fundera på kvällskvisten över vad jag ska äta till frukost :P

Kommentarer:

1 MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Kommentera här: