Nya skor!

Godmorgon på er!

Är på väg till jobbet nu. Har haft svårt att sova med örat och konstiga drömmar som bråkat, men kom ändå upp i tid i alla fall :-)

Inviger mina nya skor denna morgon också. Fyndade de i helgen på sommarrean (150 kronor)! Har inte handlat mycket alls till mig själv i klädväg detta år (lovat mig själv att spara och undvika det med tanke på allt jag redan har). Däremot behövde jag verkligen investera i ett par bra, stötdämpande skor att jobba i. Det blir ju till att stå och gå en massa på jobbet och jag har märkt att jag får ont i både fötter, ben och rygg av mina andra skor. Dessutom kan jag använda de senare också som tränings- eller promenadskor tänkte jag ^.^ En annan bra sak var att de till största delen också är gjorda av återvunnet material plus att det är en fin mintgrön färg på dem :-D

Önskar er alla en bra start på veckan!


Kommentera här: