Ansiktsbehandling och önskesaker

Hej på er!
 
Nu är jag hemma en sväng och äter lite rester till lunch. Sedan ska jag iväg på läxhjälpsjobbet några timmar innan pojkvännen och jag möts upp för biodejt ikväll :D
 
Nu på morgonen har jag däremot varit iväg på en ansiktsbehandling. Provade det första gången förra året i Sydafrika när jag och Sofia unnade oss en spa-dag. Så nu är jag alldeles gosig i huden igen ^.^
Pojkvännen och jag har fått ett antal upplevelse-boxar som vi har använt på olika sätt (middagar ute som i måndags, prova-på-dyk, ansiktsbehandling och annat). En mycket bra och rolig present faktiskt! Speciellt när man inte behöver fler saker (förutom sådana där onödiga små önskesaker som en rund tekanna, en bakbok till och så ^.^) och dessutom är student. I alla fall jag fortfarande, så då uppskattas det ännu mer. För det är ju sådant som man annars kanske inte skulle kunna lägga pengar på. Dessutom blir det till trevliga dejter och upplevelser :)
 
Presentkort på bio är också mycket praktiskt, därav en bio-dejt idag till exempel. Så tack så mycket för dessa presenter en gång till :) 
 
Sedan behöver man ju inte alltid köpa presentkort, men kan ju nu till sommaren till exempel göra egna presentkort på picknick, en grillkväll, barnpassning eller gemensam bakning hemma hos någon och så.
 
Har några onödiga små önskesaker ni suktar efter? Eller tips på egengjorda presentkort? 
 

Kommentarer:

1 Louise:

Kul med presentkort!

Suktar inte efter något onödigt, bara mer flytta hemifrån prylar men det är ju praktiskt :)

Svar: Spännande att flytta hemifrån och det finns ju mycket fint och roligt man behöver då! Har också märkt att familj (speciellt ens föräldrar) tycker om sådana presenter då de är praktiska och så tror jag att de känner att de kan hjälpa till, även när man börjar bli äldre ^.^
Mikaela

Kommentera här: