En bakbekännelse

Hej på er!

Solen skiner här och jag har fått mycket gjort redan! Flytthjälpandet gick fort och tog inte alls lång tid. Sedan strosade jag runt på affären för att inhandla bakgrejer. Har nämligen fått order av mormor att baka fikabröd och blivit ombedd att baka en vegansk tårta till skolan på måndag. Inget mig emot alls :)

Mormor och jag har sedan städat efter lunch och nu är det äntligen dags att sätta igång med bakandet :D


Måste erkänna att jag verkligen tycker om att kolla i tidningar som Hemmets Journal, Allers och liknande. Förknippar dessa tidningar starkt med min mormor och farmor, så det känns som lite tant-varning :P Men det går inte att komma ifrån att det alltid bjuds på matrecept och praktiska tips. Att läsa olika recept är det som inspirerar mig att prova på nya varianter :)

Kommentarer:

1 Lisa Kristin:

Haha, got ya! tant varning, huh? It's not just me then... ;)

Kommentera här: