Tandvärk och sista dagen på praktiken - men ändå på topp!

Hej på er!

Sitter på jobbet nu och avslutar de sista sakerna, mejlar och koordinerar en sista inlämning för ett projekt bland annat. Sedan ska jag ta tag i pappershögen på skrivbordet och sortera den xD Men det känns verkligen som om att jag avslutar på topp på praktiken :D

Dock har jag haft tandvärk i 3 dagar, en visdomstand som håller på att växa fram :( Vilket gör att jag inte kan öppna munnen ordentligt (öm och svullen i käken) och då blir det svårt när man är hungrig, väntar på lunch, och helst skulle vilja kasta i sig maten :P Det kommer inte riktigt gå att äta snabbt (till och med långsammare än jag annars äter!) Fast mest av allt hoppas jag det går över så jag inte måste till tandläkaren det första jag gör när jag kommer hem xD

Trots detta är jag ändå på topp och jag känner mig stolt över vad jag presterat under min praktiktid här :D
 
Annars skulle man ju kunna tro att tandvärken beror på hål i tänderna med tanke på alla smaskiga sötsaker som jag hittat (och njutit av) här :P För någon kväll sedan smaskade Sofia och jag på varsin mousseskapelse (vit, ljus och mörkare belgisk choklad med ganache-botten och kola). Smart också att de sålde det i burkar. Enkelt att ta med hem samt en idé till gå-bort-present :)

Kommentera här: