Härlig fredag!

Kväll här och jag borde snart försöka sova ^.^ Pedikyr-stället var stängt bara för det, så jag bestämde mig istället för en timmes massage :D En helt okej kompromiss ;)

Sedan åt jag god viatnemesisk mat med Valerie och så besökte vi en vintage/second hand-butik (där fanns det fina kläder!) innan vi tog bussen tillbaka.

Jag idag! Här satt jag och väntade på LRTn.

Den lilla LRT-vagnen. Ser ut som en liten buss :) När den åker förbi bostäder fälls det upp utsynsskydd i vagnen (så att man inte kan kika in i folks bostäder) automatiskt.

På det här lilla spåret åket LRTn.

Nudlar med tunt skivat kött, lök och grönt i. Mycket smak utan att vara starkt (kryddigt), mycket gott!

Vietnamesesiska vårrullar, också mycket goda!

Söta och roliga Valerie :)

Kommentarer:

1 Jo:

Det skulle vara kul att prova pedikyr nån gång. Manikyr känns rätt bortkastat eftersom jag skitar ned händerna för mycket...

2 Alexandra - kärlek på tallrik:

Åh vilka fina bilder, vad söta ni är båda två <3

Kommentera här: