Tillbaka

God morgon på er!

Nu är jag tillbaka. Resandet gick bra, inga problem där och har lyckats vakna på rätt tid enligt svensk tid också. Min plan att inte sova för mycket på planet fungerade :)
Nu är det upp-packande och plugg som gäller idag. Full rulle på en gång xD

Det känns konstigt att vara tillbaka, väldigt annorlunda mot Brasilien, och speciellt då jag har varit borta ett tag. Egentligen är det väldigt fascinerande att man ena dagen kan man befinna sig på en helt annan kontinent för att i nästa vara någon helt annanstans. Ja, det kliar i fingrarna för fler resor ^.^ Kommer återkomma med mer Brasilien-bilder de kommande dagarna samt mer berättelser om mina upplevelser där. Det har varit FANTASTISKT och jag ska definitivt åka tillbaka! :D

Men nu blir det till att fortsätta med pysslandet här hemma samt njuta lite av solen jag tog med åt er från Brasilien ;) (kunde ju inte ha snöblandat regn när jag kom tillbaka ^.^)

Hoppas ni har en härlig avslutning på veckan och en bra början på helgen sen!

Kommentera här: