Deo-tips!

Idag sitter jag och läser en massa artiklar som referenser till min nya inriktning. Mycket intressant läsning, men också väldigt tekniskt som förklarar metodiken, statistiken och så vidare. Matnyttigt i alla fall! :) Gjorde en lista på saker att få gjort, så hoppas på att kryssa av så mycket som möjligt på den. Började med läsandet för att det tar längst tid samt lägger en grund för annat jag behöver göra.

Annars tänkte jag tipsa om en deodorant jag gillar, speciellt utformningen. Innan jag skulle åka iväg laddade jag såklart upp med "bra att ha"-grejer från apoteket och så. Var iväg med mamma och gjorde lite ärenden och inne på H&M hade de just då kosmetik-kampanj och den deodorant jag brukar använda kostade endast 19:50 (till skillnad från cirka 35 kronor annars). Fick då tips om att prova "stick-varianten" av deodoranten istället och det gjorde jag.

Now I will never go back xD

Det behöver ju inte vara samma märke som jag använder, men prova gärna "stick-varianten" istället för roll on :) Man slipper vänta på att deodoranten ska torka och jag upplever den som drygare också.

Kommentera här: