Sugen på att åka till Kalifornien?

Ja, det är i alla fall jag (big surprise eller inte, då jag älskar att resa! xD)!

Jag har tre underbara vänner som har spenderat en längre tid där i och med studier och arbete. Det om något har bara gjort mig mer sugen att åka dit, gärna tillsammans med dem :) Nu ska en av dem åka tillbaka dit för semester och nya äventyr. För er som vill åka med henne; följ hennes blogg här!

Hon är grym, modig, tokig och inspirerande som nu packar väskorna igen för att prova på något. För lite mer än en vecka sedan bestämde hon sig och knappt en vecka senare så kommer hon sitta på flygplanet :) Imorgon lyfter hon.

Jag önskar dig, Emelie, VÄRLDENS BÄSTA RESA och så smyghåller jag tummarna för att du stannar några veckor till in i juni...(om man får vara lite självisk också, haha ;) )!

Emelie i USA för cirka 3 år sedan. Bild lånad från hennes blogg.

Till Emelie:

Wide open spaces far away
All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared
Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like I'm longing to
Run with the wild horses, run with the wild horses!
I see the girl I wanna be
Riding bare back, care free along the shore
If only that someone was me
Jumping head first headlong without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break free
All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared

(text tagen från låten Wild Horses av Natasha Bedingfield, men redigerad av mig).

Kommentarer:

1 Em:

Gud vad helt underbart gullig och fantastisk du är! Du lyser verkligen upp mitt liv med bara ord :D !



Nu blir jag ju tvungen att stanna i juni med haha ;)

2 Jellie:

Coolt.

Kommentera här: