Nu: välförtjänad stund av att bara ta det lugnt

Hej hopp igen!

Precis skrivit klart om Bangladesh :) Denna dag började verkligen på rätt sida och jag har fått gjort det som jag tänkte att jag skulle göra, skönt :) Nu blir det till att ta det lugnt på kvällskvisten. Imorgon bär det av till Arninge för jobb där. Är fortfarande lite seg i kroppen, men inga problem med bihålorna längre, bara lite förkylning kvar så imorgon ska det jobbas. Även om det känns riktigt tråkigt och rastlöst att vara hemma sjuk så blir man friskare fortare om man ser till att vila. Sedan ska man ju inte heller känna efter för mycket för då behöver man nog vila mest hela tiden ;)

Jag har annars som mål att hinna med ett arbetspass i veckan, det ger lagom mycket pengar och så länge jag hinner med studierna är det toppen ^.^

På återhörande!

Kommentera här: