Tenta-söndag

Hej hej!

En timmes extra sömn fick man idag, välbehövligt :) Jag har tenta idag 14-17, ska bli skönt att få den gjord! Det har inte riktigt känts som helg denna helg då jag visste att jag hade tenta på söndagen XD Det känns som måndag eller något idag ^.^
Gårdagen blev inte heller riktigt som jag tänkt mig. Kom som sagt upp sent och sedan slutade det med att jag och pojkvännen höll hans syster sällskap på akuten. Hon misstänkte blindtarmsinflammation, men till slut efter provtagning och allt verkar det i alla fall inte vara så illa. Fick lite plugg gjort på kvällen iaf, fast jag gick och lade mig tidigt för jag höll på att somna när jag läste haha :)

Pojkvännen umgås med kompisar idag och kommer vara borta hela dagen och förmodligen kvällen också, så när jag kommer hem ska jag fira att denna tentaperiod över och ladda upp inför nästa pluggperiod med nya kurser! :D

Hoppas ni har en härlig söndag!

Kommentarer:

1 Jo:

Whenever I go to the Emergency, turn out my blood is awesome. True story.

Kommentera här: