Sista dagen i Singapore

Så var det dags för sista dagen i Singapore...

Under hela 2010 har mitt liv varit i Singapore (förutom en liten avstickare till Malaysia). Tiden har gått så fort! Det känns som om att man varit här mycket längre tack vare allt man upplevt och på samma gång har tiden gått så fort så jag har inte riktigt förstått att nästan 5 månader redan har passerat, hihi.

Att det dessutom bara var lite mer än en vecka sedan sista provet i skolan känns som något påhittat, vi har haft så mycket för oss den senaste veckan med sightseeing och ledighet, och än är det inte över! :D

Senare idag bär det av till Bali! Planen där är att inte ha någon plan utan att bara ta det lugnt! ;)

Nu ska pojkvännen och jag knalla ned till postkontoret med vårt 20 kilos paket, haha, som ska skickas till Sverige. Sedan blir det mat och en sista tur i Singapore innan vi kommer tillbaka till hostelet för att hämta våra väskor och bege oss till flygplatsen.

Det har varit dåligt bloggande, men jag tror det kommer bli bättre framöver. Har inte heller kunnat ladda upp foton, så hoppas att det också blir bättre under resans gång. Men jag lovar att kameran används flitigt, så en fotovisning kanske blir aktuell hemma sedan i sommar också för alla som vill ;)

Hej så länge!

Kommentarer:

1 Jo:

Hoppas ni landat bra och det gått bra med de andra åtagandena. Trött jag...

Kommentera här: