Host host

Fortfarande hostig, envis förkylning det här. Har inte varit riktigt sjuk (med feber och så), men allmänt småhängig med halsont och hosta. Det bli i alla fall bättre och bättre :)

Dagen idag består av plugg. Har en inlämningsuppgift som ska in imorgon (som vi ännu inte fått?!), så jag vet inte riktigt hur det blir med den. Har mejlat läraren men inte fått något svar, skumt...Tänkte skriva på min EU-uppsats under tiden tills jag får veta hur det är med inlämningsuppgiften, så får jag i alla fall något vettigt gjort idag ^^
Inte nu i helgen, men nästa helg åker vi till Malaysia *längtar* och innan dess vill jag bli klar med min uppsats bland annat.

Pojkvännen har redan åkt iväg till skolan. Tisdagar är hans långa dagar med kvällsföreläsning :( Men denna vecka är i alla fall kortvecka! ^^

Ska äta frukost nu!

Kommentera här: