Barnroande och fika

God morgon!

Nu har jag varit ute och gått med pojkvännen och nu äts det frukost. Ska ta lite jordgubbar till efterrätt till frukosten ;) Sedan bär det av till stan för att vara barnvakt, ska roa 2 sötingar (min pojkväns kusinbarn) medan deras föräldrar fixar och donar hemma med att göra en uteplats. Det ska bli roligt, får se om det är jag som roar barnen eller dem mig ^^ Bebisar är ju väldigt söta men småbarn är sötare, speciellt när de börjar lära sig prata och sätta ord på sina funderingar :)

På eftermiddagen ska jag sedan träffa underbara Sara och Sussi för att fika. Vi ska till vårt favoritställe, det var ju faktiskt mer än ett halvår sedan! Som vanligt när vi umgås blir det nog mycket prat och väldigt trevligt! :D

Jag har en hel del för mig idag och dessutom är det fredag så denna helg ser ut att börja bra :) Pojkvännen är hemma och jobbar idag så då passar jag på att fara iväg, för på söndag kommer vi vara lediga tillsammans (lördag jobbar jag) ^^

Vad har ni för planer för dagen och helgen?

Kommentera här: