A < 0 och B > 0

Denna söndag har bestått av många "större än", "mindre än" "större än och lika med" (sådant är tydligen viktigt att definiera och ha koll på i matematikens värld XD) samt en massa funktioner då jag har pluggat matte hela dagen. Nu hoppas jag på att poolen är öppen så vi kan ta ett dopp :) Magen kurrar också så lite mat skulle inte heller sitta fel, det förtjänar vi :)

Vad har ni hunnit med? Kommit upp och ätit söndagsfrukost kanske ^^ För er är det ju lunchtid bara :)
Johanna har i alla fall hunnit med att göra affärer, tummen upp för det ;)

A < 0 och B > 0, någon som vet vilket tal som är störst förresten? Inte ett svårt ett exempel kanske, men det gäller att hålla tungan rätt i mun. Jag tänker på samma sätt som jag tänkt sen jag var liten: krokodilen gapar åt det största talet för han/hon är hungrig :D Som jag när det vankas choklad ;)

Det här är jag när det chokladdags ;)

Kommentarer:

1 ISA'S STYLE - STYLE BY ME:

Ja engelskakurser är ju alltid bra att ta! Nu har jag också funderat på att bli flygvärdinna:) vill se hela världen!



Hoppas du haft en bra helg!

Här verkar det faktiskt som att värmen långsamt är påväg.



Kram

Isa

Kommentera här: