Tack för cupcakesen!

Igår efter pluggandet var jag inte på topp, riktigt trött. Och därmed blev det inget Halloween-firande heller *dåligt samvete för det* samt att min fredagskväll inte direkt var så festlig XD Jag kom hem kvart i sju. Halv åtta låg jag och sov!

Tack Johanna för cupcakesen i alla fall! Ska mumsa på dem ikväll! Och till nästa vecka lovar jag att vara piggare! :) Då får jag ta och bjuda igen!

Nu har jag lunchat klart i skolan, så dags för nästa tenta att gå igenom. Mätt och glad i magen i alla fall tack vare pastakycklinggratäng ^^

Förutom att handla mat införskaffade jag och Anna lite plugggott också. Jag fick dock beslutsångest i affären, stod med händerna fulla av mazariner och choklad och såg förvirrad ut. Vad ska jag välja?! Då kommer en kille förbi: "det händer även de bästa" *pinsamt*
Haha, ja kanske, men man ser lagom girig ut med händerna fulla av godsaker samtidigt som man försöker välja en till godsak XD

Kommentarer:

1 M:

Nu sista tentan för ett tag över iaf :)

Kommentera här: