Det doftar....ljus!

En lång dag i skolan idag med. Tyvärr kändes det idag som om att makroekonomin var nedtryck någonstans i mitt huvud och inte riktigt ville komma fram. Imorgon och på lördag blir det till att göra gamla tentor och så får jag se hur det känns på lördag kväll. Imorgon kväll hoppas jag hinna med lite Halloween-firande också *håller tummarna för det*


Införskaffade annars ett mysigt doftljus på vägen hem nu ikväll! Att tända ljus har blivit en vana att göra när jag kommer hem nu på kvällarna. Det blir mycket mysigare och hemtrevligare. Detta ljus doftade också väldigt gott så jag tänkte alldeles strax lägga mig i sängen, läsa lite och varva ned medan det luktar gott ^^
När man släcker ett vanligt levande ljus luktar det också väldigt gott, det luktar jul :) Håller ni inte med? Nämen, nu blev jag sugen på pepparkakor och mjölk XD Hihi :)

God natt!

Kommentera här: